niedziela, 16 czerwca 2013

Ciacho kibica

 

  • herbatniki
  • 1 litr mleka
  • 0,5 szklanki cukru
  • szklanka kaszy manny
  • kostka masła
  • 1l zmiksowanych truskawek
  • 2 łyżki żelatyny
  • trochę wody

Odlać 1 szklankę mleka i wymieszać ją z kasza manną. Resztę mleka wlać do garnka, dodać cukier i masło Całość zagotować mieszając od czasu do czasu. Gdy masa się zagotuje dodać mleko z kaszą szybko mieszając, gotować przez 3-5 minut ( w zależności czy kasza manna zwykła czy błyskawiczna). Herbatniki rozłożyć w formię. Wylać masę, wyrównać, zostawić żeby ostygła. Dwie łyżki żelatyny namoczyć w zimnej wodzie, gdy napęcznieje podgrzać. Do żelatyny dodawać po łyżce zmiksowanych truskawek dobrze mieszając. Po kilku łyżkach można przelać całość do reszty musu, dobrze wymieszać i wylać na masę z kaszy manny. Wstawić najlepiej na całą noc do lodówki





Czerwone owoce w roli głównej  Truskawkowy zawrót głowy 2013

4 komentarze:

  1. o ja, ten mus na wierzchu to rozkosz zupełna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że nie dodałam cukru i jest prawdziwie truskawkowy :) Słodka kaszka i kwaskowy mus, zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dlatego gdy ja wymyślałam mu jakąś słodko kwaśną nazwę mój facet powiedział, że to ciacho kibica :)

      Usuń